IV Ogólnopolski Kongres Dla Nauczycieli Matematyki
Dnia 22 marca 2019 r. odbył się w Warszawie IV Ogólnopolski Kongres Dla Nauczycieli Matematyki. W wydarzeniu tym wzięło udział kilkuset nauczycieli matematyki, którzy przyjechali z różnych zakątków Polski.
Dziękujemy tym wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko i skorzystali z oferty specjalnej przygotowanej na czas trwania Kongresu.
Jeden z przygotowanych przez organizatorów paneli „Efektywne nauczanie matematyki – rozpoznać, wspierać, rozwijać” poprowadził nasz redaktor matematyki – Tomasz Szwed.
Uczestnicy spotkania mogli wysłuchać wystąpień na poniższe tematy:
- „Jak cechy indywidualne, relacje rówieśnicze oraz środowisko wpływają na uczenie się uczniów”
- „Presja bezbłędności” – rola i funkcje błędu w kształceniu matematycznym
- „Zmienność jest możliwa” – zastosowanie odkryć neurobiologicznych w uczeniu matematyki oraz metody zmieniające umiejętności matematyczne
- „OK i dużo więcej, czyli w jaki sposób oceniać „nie oceniając” – strategie wraz z praktycznymi rozwiązaniami
| |