IV Ogólnopolski Kongres Dla Nauczycieli Matematyki

Dnia 22 marca 2019 r. odbył się w Warszawie IV Ogólnopolski Kongres Dla Nauczycieli Matematyki. W wydarzeniu tym wzięło udział kilkuset nauczycieli matematyki, którzy przyjechali z różnych zakątków Polski.

Dziękujemy tym wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko i skorzystali z oferty specjalnej przygotowanej na czas trwania Kongresu.

Jeden z przygotowanych przez organizatorów paneli  „Efektywne nauczanie matematyki – rozpoznać, wspierać, rozwijać”  poprowadził  nasz redaktor matematyki – Tomasz Szwed.

Uczestnicy spotkania mogli wysłuchać wystąpień na poniższe tematy:

  • „Jak cechy indywidualne, relacje rówieśnicze oraz środowisko wpływają na uczenie się uczniów”
  • „Presja bezbłędności” – rola i funkcje błędu w kształceniu matematycznym
  • „Zmienność jest możliwa” – zastosowanie odkryć neurobiologicznych w uczeniu matematyki oraz metody zmieniające umiejętności matematyczne
  • „OK i dużo więcej, czyli w jaki sposób oceniać „nie oceniając” – strategie wraz z praktycznymi rozwiązaniami